sesja A1

Logistyka w e-commerce

  • Wyzwania logistycznej obsługi handlu internetowego
  • Rozwiązania dla logistyki „ostatniej mili”
  • Fulfillment w obsłudze sprzedaży internetowej
  • Najlepsze praktyki w obsłudze e-commerce

Polski rynek e-commerce rośnie w tempie 18% rocznie i rozwija się najprężniej w Europie; przekroczona została magiczna granica 51 mld PLN wartości tego rynku. Blisko 30 milionów Polaków niemal codziennie korzysta z zakupów internetowych, stając się coraz bardziej wymagającymi klientami, szczególnie w obszarze logistycznej obsługi przesyłek. Inteligentne maszyny paczkowe, same day delivery, śledzenie paczek online, drony dostarczające przesyłki coraz powszechniej pojawiają się w naszej rzeczywistości. Jak radzą sobie firmy sprzedające w Internecie? Jaki pomysł na rozwój logistyki e-commerce mają przedsiębiorstwa specjalizujące się w logistycznej obsłudze tego kanału sprzedaży? Czy fulfillment to tylko modne hasło, czy raczej nieodzowny element dalszego rozwoju e-commerce? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań możemy się spodziewać podczas sesji.


Wróć do programu